fredag 6. mars 2020

Fredag 06.03.2020

Nå er det snart ett år siden sist jeg publiserte en innlegg her. Utrolig hvor tiden flyr. Men det er fint å ha et sted å komme tilbake til hvor jeg kan samle tanker og opplevelser som jeg kan se tilbake på. 
I morgen er det en måned siden jeg fylte 26år og hittil har 2020 vært ganske fint. Jeg har endelig fylt tatoveringene mine etter åtte år med kun linjer og planlegging av reise til Japan tredje året på rad er i gang. Vi stortrives i leiligheten og kunne ikke hatt et bedre førstegangskjøp. Jeg tror jeg har funnet ut av hva jeg vil studere og har et håp om å starte studier igjen til høsten, eventuelt neste år om jeg er uheldig og ikke kommer inn. 

Ellers er ting ganske likt. Jeg jobber mye, prøver å trene regelmessig (ikke alltid like flink på det) og er med venner. Tilbringer masse til med Odin og Kaizer er like søt og djevelsk som alltid. 

Jeg gleder meg masse til alt vi skal gjøre i 2020.
Har et mål om å gå ned til mål vekten min innen Oktober før vi drar til Japan igjen. Har store ambisjoner om å starte å jogge seriøst ute og ønsker å starte med fjellturer og telting. Jeg får se hvor mye av ambisjonene mine blir gjort om til realitet. 

Det var innlegget for i dag. Bilde fra Japan i fjor. Bare litt i overkant forelsket altså. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar