mandag 7. september 2020

Mandag 07.09.2020

Siden sist har jeg gått ned åtte kg, besøkt familien min i Ålesund, vært på hyttetur i Lom og startet på skole! En avgjørelse jeg ikke angrer på et sekund en gang. Det føles godt å være tilbake på skolebenken og lære noe jeg virkelig liker: interiør design. Ny utdannelse jeg kan koble sammen med fotoutdannelsen min har jeg tanker om. 

Eller så fylte Odin 31år på fredagen som var og ble feiret med en liten gjeng i hele tolv timer.. Om vi var slitne på lørdagen? Mildt sagt. Deretter ble det familiefeiring på søndagen hjemme hos moren hans. 

Ellers er det ikke så mye å si. Dette året har gått utrolig raskt. Dessverre på grunn av at covid19 ennå er en greie så blir Japanturen i år avlyst... Utrolig trist men slik er det, vi håper på å få til en tur heller i slutten av neste år. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar