onsdag 20. september 2017

å vente

På mandag tok jeg synstest og bestilte mitt første par skikkelige briller, en tanke jeg har hatt siden jeg tok synstest på sesjon en for alt for mange år siden nå. Så nå venter jeg da, som et lite barn på at mine nye briller skal bli ferdig slik jeg får hentet de. Håper på å få de i morgen, vil ha de senest på lørdag tenker jeg. Små gleder i livet mitt.
Ellers har jeg tatt fram kameraet igjen nå, tenker å få framkalt en ny film i morgen. Sommerfugler i magen, men der igjen veldig rastløse sommerfugler.
Hadde date med O i dag på Monsun Noodlebar, prøvde meg på ramen for første gang og er absolutt ikke skuffet. Har planer om å få til datenight en gang i måneden nå, prøve noe nytt hver gang, både når det kommer til mat og steder, selv om at Monsun har en utrolig sterk delt førsteplass med Izakaya. Andre steder må jo nesten prøves ut.

Klokken er nå 21:50, snart leggetid tenker jeg, mens jeg sitter her å skriver og tenker på alt jeg må få gjort i morgen, uten mistanker fra O. Han leser nok ikke her, men sånn i tilfelle deler jeg det ikke.
Må stå opp senest klokken 09:00 i morgen tidlig på grunn av fysiotime. Tenker å få gjort en del på vei hjem derfra.


Det er fint å skrive igjen, få ned tanker og så videre. Med mer nye bilder framover tenker og håper jeg. Tenker det holder for i dag. Vi skrives.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar