lørdag 23. mars 2019

lørdag 23.mars 2019

Om noen hadde fortalt meg for fem år siden at jeg kom til å være i et fast trygt forhold, en fulltidsjobb jeg trives i og nettopp har fått kjøpt min egen bolig sammen med O så hadde jeg ledd og sagt at det var en bra spøk men at noe slikt kommer aldri til å skje meg. Meg, bolig? Meg, et stabilt forhold med en person som elsker meg like mye tilbake? Meg, holde på en jobb?

Skjer ikke. Hadde vært og var mine tanker for fem år siden. Men nå sitter jeg her da, tjuefem år gammel med alt jeg aldri trodde kom til å skje. Jeg sitter med sommerfugler i magen mens jeg skriver dette og er klar for nok en ny dag hvor solen skinner og jeg skal på jobb klokken 12:30. At det skulle gå min vei er jeg uendelig takknemlig for, og 10.Juni tar vi over nøklene til leiligheten vår.

Dessuten er det bare litt over en måned igjen til vi skal tilbake til Japan og jeg gleder meg som et lite barn til julaften. Denne gangen går turen ikke bare til Tokyo, men Kyoto, Osaka og Hiroshima også. Kanskje en liten tur innom Nara, vi får se, har mer enn nok alt planlagt for turen.
Denne gangen blir det ikke bare meg og O som drar men også tre venner av oss. Dessuten skal bestevenninnen min komme noen dager også når vi er der og feire bursdagen hennes så bedre kan det ikke bli. Så når vi kommer hjem er det rett på pakking og gjøre oss klare for hjemmet vårt.


Jeg er så uendelig heldig og lykkelig, at bra ting kan skje i mitt liv og.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar