mandag 18. mai 2020

Mandag 18.05.2020

Gratulerer med dagen som var! 

De tre siste månedene har gått så utrolig fort. Helt ærlig trives jeg skikkelig godt med hele corona situasjonen og hadde glemt hvor godt jeg trives i eget selskap. Minussiden er at jeg ikke tåler å være rundt for mye folk nå og får totalt angst hvor jeg starter å gråte om det blir for mye.. Whops.

Men hei, ellers har jeg det ganske bra. Startet å trene aktivt igjen, gått ned fire kg, startet å tegne/male/ være kreativ igjen. Holder på med skole søknad og er virkelig inspirert for å starte igjen etter fem år skolefri. Ting føles bra og jeg tenker fortsatt at 2020 er mitt år.

Jeg bare håper så inderlig at Japan blir åpnet igjen og at ting sånn ca blir normalisert igjen før Oktober, slik vi ikke må kansellere turen..

Gårsdagen var skikkelig fin, vi var en gjeng på syv personer som koste oss borte hos Kristine & Maiken. Det gikk i digg mat, kake, snacks og drikke. Har ikke drukket så mye siden bursdagen min i Februar, og er glad for at det er en sjelden ting å bli så full.
Jeg ble nok en gang påmint om hvor mye jeg ønsker meg min egen bunad og har det som enda et sparemål. Kanskje til neste år har jeg min egen, er lov å håpe.

Ellers ser jeg fram til å besøke familien min i Ålesund i løpet av Juni og til Lom hyttetur i Juli.

Dagens tanker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar