tirsdag 19. september 2017

lykke?

Snart er sommeren over og jeg kommer ikke over hvor for tiden har gått de siste månedene. Tiden med O går så fort, men på en bra måte.
Sliten kom han hjem fra jobb, men med et smil på munnen spurte han meg følgende: "gjett hva jeg skal ha til frokost i morgen da, etter frokost selvfølgelig.. sjokoladecroissant!" 
Sånne samtaler, ord og tanker som får et smil på munnen min, det skal så lite til. Er det dette som kalles for lykke? 

Fikk fremkalt tre filmer forrige fredag, hvor jeg fant disse to blant annet fra tidlig i sommer. Nå er høsten rundt hjørnet og jeg gleder meg til kalde dager hvor jeg kommer til å stjele varmen hans, drikke kaffe og bare nyte øyeblikkene våre sammen.



Oslo, Juni? 2017.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar