onsdag 30. mars 2016

kaizer the devil cat

Jeg elsker denne ondskapsfulle pelsdotten så ekstremt mye, til tross for at han vekker meg om morgenen brutalt, vet akkurat hva han skal gjøre for at jeg skal mate han/skifte ut vannet, irritere meg, få meg stressa ved å legge seg på mobil/nøkler når jeg har dårlig tid, mjaue som en gal etter oppmerksomhet for så å ditche deg and so on. Han er babyen min, en røytete sinnsykt irriterende skapning, akkurat som mammaen sin (-røytingen) 
Jeg vurderer egentlig å tatovere han på meg en dag, med "Kaizer the Devil Cat" som har vært hans kallenavn fra starten av, hehe. Men så er han og en sinnsykt søt sjarmør, til tross for at han vet når en av mine venner er allergisk og legger seg deretter oppå brystkassen deres om natten om de overnatter..
Sånn, dagens siste crazy cat lady innlegg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar