søndag 3. april 2016

søndag 16:10

Det føles godt å leve litt igjen. Det siste halvåret har det stått stille for meg, men etter jeg flyttet til Oslo sentrum igjen kjenner jeg at jeg lever mer og mer for hver dag som går.
Denne helgen har jeg hatt besøk av en god venninne fra Ålesund, noe som har vært superhyggelig! For øyeblikket ligger hun å sover, ikke rart når nach varer til åtte på morgenen.. Jeg for min del planlegger dagen litt, reiser til hjembyen i morgen for å besøke familien min som jeg ikke har sett på nesten ett år, gleder meg masse. Jeg har desverre ikke tatt noen digitale bilder denne helgen, men analoge! Så kanskje en dag når jeg har fått framkalt så gidder jeg å publisere noe her.
Det føles også godt å blogge igjen, hadde nesten glemt hvor fint det var å ha et sted å bare putte tanker og alt mulig rart som jeg føler for.

Har totalt hekta på SKAM forresten og absolutt elsker denne sesongen hvor Noora er hovedkarakteren. Så siden jeg har ingen private bilder å publisere i dag tar jeg print screens fra traileren, som er fantastisk.







2 kommentarer:

  1. Hahaaa, jeg er også helt hekta på SKAM! Føles litt som en guilty-pleasure når det kommer til serier. :')

    //TUSEN takk for at du stemte på oss! Superkoselig! :-D <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, er nok litt guilty-pleasure når det kommer til SKAM, men ikke like mye som Paradise Hotel, det er min super guilty serie, hahah!

      Ingen problem, dere er flinke og krysser fingrene for at dere kommer langt!

      Slett